Licht, camera, ACTIE!

Aantal lessen 10 lessen
Tarief €135
Docent(en) Charlotte van Winden
Ooievaarspas Scan de Ooievaarspas en ontvang eenmalig 100% korting. Ga voor de voorwaarden naar www.stichting-trias.nl/ooievaarspas

Voor creatieve kinderen die geïnteresseerd zijn in media en technologie!

Houd jij van uitvinden en zelf dingen maken met de computer? Dan is deze cursus iets voor jou! Ga onder leiding van docent Charlotte van Winden aan de slag met media en technologie en maak de coolste dingen op de computer!

Licht, camera, ACTIE! Bij Moviemakers duiken we in de wereld van film: Van stop-motion naar vloggen en uiteindelijk het produceren van je eigen (korte) speelfilm! Je leert acteren, een script schrijven, camerawerk, audio, regie; alles komt voorbij! Aan het einde van de cursus weet jij precies wat er komt kijken bij het maken van een film.

CURSUSSEN 2023-2024

• Korte cursus (beginners) 8 t/m 12 jaar: 10x vanaf maandag 8 januari 2024 | 16.00 uur | 90 min | Charlotte van Winden | €135

Eerst uitproberen?
​​​​​​​Twijfel je nog over deze cursus? Schrijf je in voor een gratis proefles. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar trias@stichting-trias.nl onder vermelding van je gewenste cursus, voor- en achternaam, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres.

Inschrijven proefles

Wil je op de hoogte gehouden worden?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Je wordt dan automatisch op de hoogte gesteld van onze open dagen, proeflesmaand en vakantie activiteiten. Ook zullen we je op de hoogte stellen van ons cursusaanbod 2024-2025.