Kunst kent geen regels

Tekenen, schilderen & 3D (9-11 jaar)

Lesvorm(en) Groepsles
Dag(en) woensdag, donderdag
Aantal lessen min. 33 lessen (jaarcursus)
Tarief €350
Docent(en) Charlotte van Winden
Ooievaarspas Scan de Ooievaarspas en ontvang eenmalig 100% korting. Ga voor de voorwaarden naar www.stichting-trias.nl/ooievaarspas

De cursus tekenen, schilderen en 3D is voor iedereen die ervan houdt om leuke dingen te bedenken en met zijn handen te werken.

In het gloednieuwe atelier van Trias ga je aan de slag met tekenen, schilderen en 3D technieken. Zo zit je de ene keer met je handen in de klei en de andere keer achter een schildersezel. Je krijgt opdrachten, maar wordt ook gestimuleerd om zelf op ontdekking te gaan en je verbeelding te gebruiken. Er wordt aandacht besteed aan zowel creatieve als technische vaardigheden. Door oefening ontdek en ontwikkel je jouw talent!

Deze cursus omvat alle activiteiten van Trias binnen de discipline beeldend. De lessen kennen een projectmatige opbouw met verschillende thema’s. Ook brengen we gezamenlijk een bezoek aan het museum en laten ons inspireren door de tentoonstelling daar. Aan het einde van het cursusjaar laat je jouw werk zien in een expositie.

KLEDINGADVIES
Trek niet je mooiste kleding aan, van creatief zijn kun je vies worden!

Instromen
Op dit moment kan je niet meer instromen voor deze cursus. We nodigen je van harte uit voor onze open dag op zaterdag 8 juni of zaterdag 24 augustus 2024. Markeer deze data alvast in je agenda en blijf vooral op de hoogte via onze nieuwsbrief. Je wordt dan automatisch op de hoogte gesteld van onze open dagen, proeflesmaand en vakantieactiviteiten. Ook ontvang je een melding wanneer ons cursusaanbod 2024-2025 online staat. De jaarcursussen starten in september.