Blazersklas

Lesvorm(en) Groepsles
Dag(en) maandag
Aantal lessen 10 lessen
Tarief €100 (jeugd/ jongeren) / €120 (volwassenen)
Korting Ooievaarspas

Trias accepteert de Ooievaarspas

Docent(en) Rachel van Asten
Ooievaarspas Scan de Ooievaarspas en ontvang eenmalig 100% korting voor kinderen tot 18 jaar en 50% korting voor volwassenen. Ga voor de voorwaarden naar www.stichting-trias.nl/ooievaarspas

Lijkt het je leuk om in een band samen te blazen? Tijdens de lessen wordt je klaargestoomd om samen te kunnen spelen! De focus ligt op tellen, frasering en samenspel. Iedere blok gaan we aan de slag met frisse nieuwe nummers om te spelen. Basisvaardigheden: Minimaal 4 mollen en kruizen kunnen lezen en spelen. Heb je al meerdere jaren les of ervaring in het spelen op een blaasinstrument (lichte muziek) en wil je jezelf uitdagen en ontwikkelen in het samen spelen? Schrijf je dan in voor de Blazersklas! Liever eerst een proefles volgen? Vraag vandaag nog een proefles aan!

CURSUSSEN 2023-2024

• Blok 1 - 12 t/m 100 jaar: start vanaf maandag 2 oktober 2023 | 19.45 uur | 90 min | Rachel van Asten
  • Blok 2 - 12 t/m 100 jaar: start vanaf maandag 8 januari 2024 | 19.45 uur | 90 min | Rachel van Asten
  • Blok 3 - 12 t/m 100 jaar: start vanaf maandag 8 april 2024 | 19.45 uur | 90 min | Rachel van Asten

Tip: wacht niet te lang met inschrijven. De klassen stromen al snel vol!

Eerst uitproberen?
Twijfel je nog over deze cursus? Schrijf je in voor een gratis proefles. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar trias@stichting-trias.nl onder vermelding van je gewenste cursus, voor- en achternaam, geboortedatum, telefoonnummer en e-mailadres.

Inschrijven proefles

Wil je op de hoogte gehouden worden?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Je wordt dan automatisch op de hoogte gesteld van onze open dagen, proeflesmaand en vakantie activiteiten. Ook zullen we je op de hoogte stellen van ons cursusaanbod 2024-2025.