Zing mee in het leukste koor van Rijswijk!

Na de zomervakantie gaat Trias’ koor “Van Bach tot Beatles” weer van start! Het koor – jong van geest - viert komend jaar haar 20-jarig jubileum. Het Van Bach tot Beatles koor is leuk voor mannen en vrouwen en repeteert iedere maandagavond van 19.00-21.00 uur in de theaterzaal van Trias, Centrum voor de Kunsten.

Zoals de naam van het koor al doet vermoeden, is het gezongen repertoire zeer breed en divers: van pop tot klassiek en van disco tot barok, alle stijlen komen aan bod! Naast gezellig iedere week samen zingen, steken de koorleden onder de bezielende leiding van koordirigent Stefanie Beekmans ook wat op. Goed stemgebruik, meerstemmig zingen, podiumpresentatie, goede ademtechniek staan wekelijks op het programma. Een aantal keer per jaar verzorgt het koor een optreden in de theaterzaal van Trias, maar ook op andere diverse podia in Rijswijk en omstreken.

Klinkt dit naar meer? Benieuwd naar de groep? Kom kennis maken! Vraag een gratis proefles aan via stichting-trias.nl/cursus/koor. Er is plaats voor alle stemsoorten en zangervaring is geen vereiste.