Corona update

Informatie Coronavirus

Trias volgt de richtlijnen van het RIVM en de rijksoverheid en is daarom voor publiek t/m 31 mei 2020 gesloten. Daarnaast volgen we ook de richtlijnen voor het onderwijs voor onze activiteiten in het onderwijs. Trias streeft er naar om alle lessen in de vrije tijd digitaal voort te zetten. Alle cursisten hebben mail ontvangen over de voortgang van hun lessen.

GROEPSLESSEN
Volg je een jaarcursus? Dan gaan de lessen gewoon digitaal door. De vorm en inhoud van deze lessen zijn verschillend per kunstdiscipline en per docent. Mensen die een korte cursus volgen, kunnen op een later moment hun cursus vervolgen (met uitzondering van de Trias Parade en de Wijkmuziekschool).

PRIVÉ LESSEN
Volg je privé les bij Trias? De komende weken kun je jouw privé lessen online volgen via Skype, Zoom of een ander medium, onder gelijke voorwaarden. Bij interesse vragen we je contact op te nemen met trias@stichting-trias.nl. De administratie maakt de eerste afspraken.

LESSEN VIA ZOOM
Om live interactieve lessen online te kunnen continueren, worden cursussen via het video-bel platform Zoom gegeven. Graag leggen wij uit waarom we bij Trias hebben gekozen om toch met Zoom te werken en wat we doen om de privacy van onze docenten en cursisten te waarborgen. Lees verder...

LESSEN BUITEN
Vanaf 11 mei mogen culturele activiteiten voor de jeugd buiten plaatsvinden. Trias start met danslessen (streetdance, hiphop, breakdance) op Tennispark Welgelegen ( Laan te Blotinghe 1, Rijswijk) en onderzoekt welke cursussen nog meer buiten plaats kunnen vinden i.s.m. de gemeente Rijswijk.

#LAATJETALENTZIEN
Laat zien dat jij thuis niet stilzit! Maak muziek, zing, dans, speel een scene of maak een tof kunstwerk en deel het met ons via Facebook of Instagram en gebruik #LAATJETALENTZIEN. Zit jij niet op social media? Mail dan naar communicatie@stichting-trias.nl