Koor

van Bach tot Beatles koor

Lesvorm(en) Groepsles
Dag(en) maandag
Aantal lessen min. 33 lessen (jaarcursus)
Tarief €285
Docent(en) Stefanie Beekmans
Ooievaarspas Scan de Ooievaarspas eenmalig voor 50% korting. Ga voor de voorwaarden naar www.stichting-trias.nl/ooievaarspas

Zing alt, sopraan, bas of tenor in het Van Bach tot Beatles Koor!

Zoals de naam al doet vermoeden, zingt het volwassenen koor van Trias zeer uiteenlopende muziekstijlen: van Bach tot Beatles. Ons koor is jong van geest en er is plek voor zowel mannen als vrouwen. Onder leiding van koordirigent Stefanie Beekmans werk je aan een tiental nummers: van klassiek tot pop. Hierbij besteed je veel aandacht aan stemvorming en aan het verbeteren van uitspraak en koorklank.

We repeteren iedere maandagavond van 19.30 - 21.30 uur in de splinternieuwe Trias studio. We werken met bladmuziek, maar noten lezen is niet nodig. Zangervaring is ook niet nodig, zolang je maar plezier hebt in zingen. Iedereen is van harte welkom in het koor. Aan het begin krijg je van de koordirigent een stemtest om zo te bepalen welke stemsoort je in het koor kan gaan zingen. Haal het beste uit jezelf en de groep voor een spetterend optreden.

Vraag een gratis proefles aan en zing gezellig mee!
Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar trias@stichting-trias.nl onder vermelding van je gewenste cursus, voor- en achternaam, geboortedatum, gewenste dag, telefoonnummer en e-mailadres.

Inschrijven proefles

CURSUSSEN 2023-2024

• Jaarcursus: vanaf maandag 28 augustus 2023 | 19.30 uur | 120 min | Stefanie Beekmans