Romero

Romero Heesen

Romero, ook wel bekend als Bboy Mero, danst al sinds zijn 8ste jaar breakdance. Momenteel is hij lid van twee groepen: OTOS (Ons Team Onze Stijl) en UC Crew (Utrecht Connaisseurs Crew). Ze reizen vaak samen, maar soms gaat hij ook alleen de wereld over voor wedstrijden om zijn breakdancevaardigheden te verbeteren.

Al geruime tijd geeft Romero les in breakdancen. Hij deelt graag zijn inspiratie met de nieuwe generatie die wil leren dansen en begrijpt goed wat jonge dansers nodig hebben om zich te ontwikkelen op de dansvloer.

"Mijn twee grote dromen als danser zijn om deel te nemen aan Red Bull BC One, een zeer bekende breakdancewedstrijd, en om mijn leerlingen veel motivatie en inspiratie te geven, zodat ze zich verder kunnen ontwikkelen in breakdance en als persoon."