Steunt u ons?

sponsoring

Als sponsor van Trias geloof je in onze visie; het toegankelijk maken van cultuureducatie voor alle lagen van de bevolking. Bij Trias zijn er verschillende mogelijkheden om te sponsoren. Dit kan een structureel onderwijsproject zijn, een specifiek educatieproject voor een bepaalde bevolkingsgroep of bijvoorbeeld een bepaald evenement.

Cultuureducatie toegankelijk maken voor alle lagen van de bevolking in Rijswijk en Leidschendam-Voorburg. Dat is onze droom. Deze droom kunnen we echter niet realiseren zonder geld. Naast subsidies vanuit de gemeente, verschillende fondsen en deelnamegelden, zijn ook donaties van particulieren of bedrijven nodig om al onze activiteiten te realiseren.

We geloven in een gezamenlijke aanpak, we gaan eerst in gesprek en kijken welke raakvlakken we hebben en welke maatschappelijke doelstellingen iemand heeft. Zo kunnen we samen bespreken welk project hier het beste bij aansluit of wellicht is de financiering een mogelijkheid om een nieuw project te realiseren dat voorheen niet uitgevoerd kon worden.

Sponsoren kunnen zich op verschillende manieren aan Trias verbinden: word bijvoorbeeld hoofdsponor van een bepaalde activiteit of evenement of sponsor een aantal leerlingen of talentvolle cursisten. We staan open voor nieuwe samenwerkingsverbanden. U ook?