We helpen je graag

Privéles of groepsles

Wil je liever geen groepsles, dan kun je ook privéles volgen bij Trias.

GROEPSLESSEN
Trias geeft in alle disciplines groepsles. Voor de jeugd raadt Trias normaal gesproken altijd groepslessen aan. Dit onderwijskundig model heeft zich in de loop der jaren bewezen. Samen muziek maken, betekent afstemmen en elkaar de ruimte geven. Dit leidt tot meer begrip en waardering voor elkaar. Verschillen in culturele achtergrond, huidskleur of opleidingsniveau blijken dan geen hindernissen meer. Het versterkt de onderlinge verbondenheid.

PRIVÉLES
Iedereen kan een privéles aanvragen bij Trias. In een privéles is er uiteraard meer individuele aandacht. Dat kan in een aantal gevallen plezierig zijn. Voor al onze instrumentale lessen (muziekinstrumenten en zang) geldt dat je ze ook privé kan volgen op aanvraag. Een privéles is 30 minuten. Alle lessen moeten binnen 1 cursusjaar opgemaakt worden.

Wanneer je privéles wilt volgen, kun je een e-mail sturen naar trias@stichting-trias.nl.
Vermeld in de e-mail het volgende:
- NAW gegevens
- welke soort les je wilt volgen
- op welke dagen en tijdstippen je beschikbaar bent (liefst meerdere opties)
- het aantal lessen dat je wilt afnemen.

Wij bekijken welke mogelijkheden er zijn en nemen contact met je op.

PRIVÉLESSEN JEUGD 2023-2024
- jaarcursus wekelijks, 35 lessen: €975
- jaarcursus tweewekelijks, 17 lessen: €495
- strippenkaart, 10 lessen: €315

PRIVÉLESSEN VOLWASSENEN 2023-2024
- jaarcursus wekelijks, 35 lessen: €1180
- jaarcursus tweewekelijks, 17 lessen: €600
- strippenkaart, 10 lessen: €380

FACTURERING
De factuur voor de lessen wordt voor aanvang van de lessen betaald.

PROEFLESSEN PRIVÉ
Vraag een proefles aan via trias@stichting-trias.nl. Een proefles van 30 minuten voor kinderen en jongeren tot 23 jaar kost €31,50 Volwassenen betalen €38. Je kunt betalen met pin.