Nieuwe media: Game Design

Tarief €135
Korting Ooievaarspas

Trias accepteert de Ooievaarspas

Ooievaarspas Scan de Ooievaarspas en ontvang eenmalig 100% korting. Ga voor de voorwaarden naar www.stichting-trias.nl/ooievaarspas

Duik in de fantasie wereld van game design!

Game design is tegenwoordig niet meer weg te denken en een belangrijk onderdeel van het stimuleren van creativiteit. In deze cursus ontdek je hoe je je eigen verhalen kan om zetten in coole karakters, schattige side kicks en fantasierijke werelden. Leer digitaal tekenen, maak een splash screen van jouw eigen game en ontwerp jouw eigen wereld. Aan het eind van deze cursus heb je een eigen mini game! Stap in het echte proces van game design, heb jij het in je?

CURSUSSEN 2023-2024

• Vervolgcursus 8-12 jaar: vanaf 10 januari 2024 | 15.00 uur | 90 min | Marjolein van der Laan | €135
  • Korte cursus - 10 lessen | 8-12 jaar: vanaf 10 januari 2024 | 16.30 uur | 90 min | Marjolein van der Laan | €135

Wil je op de hoogte gehouden worden?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Je wordt dan automatisch op de hoogte gesteld van onze open dagen, proeflesmaand en vakantie activiteiten. Ook zullen we je op de hoogte stellen van ons cursusaanbod 2024-2025.