ateliers & workshops

Een cultuurdag, invulling van een feestweek, hulp bij het maken van de eindmusical of een gouden eeuw thema op school? Wij denken graag mee hoe we met theater, nieuwe media, muziek of bijvoorbeeld dans dergelijke thema’s en activiteiten kunnen invullen. We inspireren je graag met een aantal voorbeelden en gaan graag in gesprek.

Lijflied van de school
Bij de opening van het nieuwe schoolgebouw zongen de kinderen van basisschool de Piramide uit Rijswijk het nieuwe schoollied, geschreven en aangeleerd door Trias docente Suzanne Ypma.

Musical training
De kinderen van groep 8 zijn aan het einde van het schooljaar druk in de weer met het maken van de eindmusical. Dat nemen ze uiterst serieus. Om de kinderen en ook de leerkrachten te ondersteunen en te begeleiden in het proces, komt er een Trias docent naar de school toe die de kinderen leert hoe ze op het podium moeten staan. Borst vooruit, publiek aankijken en gaan!

Arties workshop
Zomerfeest, opening, culturele middag, wat de aanleiding ook is, een arties workshop is altijd leuk. De kinderen maken met verf en krijt een kunstwerk op de stoep en nemen zelf plaats in het kunstwerk. Leuk om de resultaten te bundelen in een fotoboek!